Tjuvkik från Ullaredsshoppingen

Medan köttet på spisen och potatisen i ugnen steker klart så passar jag på att visa er lite utav det som jag fick med mig hem från Ullared i torsdags. Detta är inte allt, utan bara lite. Resten vill jag visa er på plats när det blir klart ordentligt här hemma, hihi. Längtar tills dess! Men samtidigt är det kul och mysigt att hela tiden gå och pula och göra iordning. Aja, över till ullaredsshoppingen:



Fina va? Älskar att dom inte är helt raka...


Skulle kunna vara Simon och jag, haha.


Världens sötaste julängel, eller hur?


Frukostskål. Jag ÄLSKAR det lantliga stuket!


Fin va? Köpte fyra muggar och fyra skålar.


Mysig lykta som står ovanför spisen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback