To cool for school

God morgon allihopa! Idag kan man lugnt säga att det ÄR kallt ute. Det stod -18 grader på bilen när jag var ute och åkte förut... Nu är vintern här, på riktigt. Gilla, eller inte gilla? Jag tror ni vet mitt svar. Jag är liksom ingen vintermänniska. Jag vill ha sol, värme, bruna bara ben och shorts - Ingenting annat.

Jag gick upp tidigare idag bara för att jag kände för att göra mig lite fräschare än vanligt. Jag är i vanliga fall inget big fan av att gå upp tidigare bara för och sminka mig när jag ska till skolan utan jag kör oftast på naturell look. Men idag, 1 december till ära, så ville jag kladda lite i ansiktet, vilket jag också gjorde. Jag stressade in i det sista och fick lägga på ett ordentligt kol när klockan sprang iväg och jag var tvungen att gå ut och skrapa bilrutorna för att sedan åka iväg till skolan.

När jag har kommit en bit, inser jag att min kära vän och klasskamrat, Jessika fucking Ivarsson, hade ringt och messat mig om att hon inte kommer komma till skolan idag på grund av den kollapsade tågtrafiken. Vad ska jag göra i skolan utan henne då vi har en lektion HALVA dagen som vi måste jobba ihop på och hon inte är där???? Hm, det går ju liksom inte... Det är ett arbete som jag inte kan fortsätta med själv, utan det är någonting som vi måste vara två om hela tiden. Därför kära vänner, fick jag vända och åka hem igen och nu sitter jag här, rastlös som en.... som en...  som en.... ja, som en..... vadå?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback