Torsdagsmorgon

God morgon på er.

Blev väckt av att min kära mor ringde vid halv tio. Så nu sitter jag här, har precis ätit frukost och ska snart ta på mig lite kläder. Vi ska ner på stan en snabbis. Mamma ska handla lite mat och sedan ska vi kolla efter en "tomtemask". Det är ju julafton imorgon och tomten kommer på besök!! Är det någon som vet var man kan köpa en tomtemask som inte ser otäck ut? I så fall, tipsa mig mer än gärna!

Nu fram till dagens dilemma: Ska man ta bilen ner eller ska man promenera den inte allt för långa biten? Tar man bilen så ingår rutskrapning som tar ungefär lika lång tid som att gå ner på stan. Går man så lär man frysa arslet av sig! Men å andra sidan, bilfan är inte så varm heller! Tar man bilen så har jag rutskrapningen så gott som klar tills jag ska åka och besiktiga den klockan 14:30. Hm... detta blev svårt nu! Mamma får bestämma helt enkelt.

Lite kläder var'e ja!
Ha det fint så hörs vi.
Kram och puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback