Halva julafton...

Hej allihopa! Nu börjar julhelgen lida mot sitt slut... Hur har ni haft det? Jag har haft det underbart! Jag har verkligen försökt tagit vara på varenda timme då jag lärt mig att julen alltid går så fort. Och det gjorde den i år också, det sa bara poff!!

Har hur som helst haft det bra. Dagen innan julafton åkte jag och Simon hem till pappa och Anne-Elise. Vi käkade lite mat ihop på kvällen och sedan började jag att koka julgröt. Det var första gången jag gjorde det, och resultatet blev kanonbra vilket betyder att jag garanterat kommer att göra om det nästa år. Vi spenderade natten där vilket betyder att vi vaknade upp hemma hos dom på julafton. Det var en mysig morgon med familjen då vi åt julfrukost, öppnade lite paket, tände ljus, lagade julmat, dukade borden och förberedde inför att släkten skulle komma och fira.

Vi ett ungefär kom alla: Farmor, farfar, faster Maria, hennes man Rickard och mina två kusiner Emma och Johan. Sedan började vi att fira på riktigt!

Julfrukost - Min goooooda tomtegröt


Faster Maria och kusinerna kom till oss såhär.
Så häftigt!!



Jag fick äran att agera jultomte - I år igen!


Faster Maria fick mycket paket, och blev glad.


Utdelning pågår


Sedan blev det paketöppning och jag var glad


Pappa också, hehe.


Farfar och Anne-Elise


Maria, farmor och Rickard.

Detta var alltså min halva julafton kan man säga. Vid fyra-tiden packade jag ihop och åkte in till Katrineholm, hem till storasyster och firade är med familjen på "mammas sida". Det gäller att dela upp det när man har skila föräldrar, det blir lite stressigt såklart, men jag börjar bli van...

Vill avsluta med och tacka er alla som var med hemma hos pappsen! Tack för sällskapet och dom fina presenterna! Ni är underbara allihopa, men det vet ni ju redan ♥


Och till er läsare:
Andra halvan kommer, inom kort.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback