Världens myshelg blev till världens mardrömshelg

 

Bara några minuter efter att jag uppdaterat min facebook och blogg där jag meddelade att jag hade världens underbaraste myshelg, så förändrades allt och blev till världens mardrömshelg. Jag har nu förstått, på riktigt, hur allt kan förändras på bara en sekund. Jag uppdaterade min facebook klockan 17:13 i lördags som ni kan se på bilden ovan, och bara några minuter senare så hände en sak som absolut inte får hända. Fyfabian vad läskigt livet är. Jag hade inte en aning om att något sådant hemskt skulle hända när jag var så lycklig, kär, trygg och harmonisk sekunden innan.

 

Jag kommer aldrig att glömma det hemska samtalet, synen framför mig hur olyckan gick till, paniken som spred sig i kroppen, maktlösheten jag kände och hoppet om att mina nära och kära var oskadda. Jag kommer aldrig glömma hur jag skrek, drog mig själv i håret och skakade. Jag blev så rädd, så orolig...

 

Men vi hade tur. Tur i oturen. Det kunde ha gått så mycket värre. Så mycket värre. Vi hade änglavakt ♥



» Mamma

<3

2010-12-13 // 19:58:10

Det var tur att det fanns så många skyddsänglar runt dem! Det gäller att ta vara på varje minut vi har. Vara glad och tacksam för det man har, och bry sig om sina nära och kära. KRAM

2010-12-14 // 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback