-


kan du inte tala om hur du gör från det att du vaknar tills du är färdig för dagen, som tillexempel visa hur du sminkar dig, fixar håret och om du plattar det eller inte vad du har för produkter och vad du ändvänder för smink osv . det skulle vara kul!

Svar: Hehe, vilken rolig idé! Klart jag kan göra det. Jag lovar att ta det imorgon, då kan jag ta massor med kort och sedan slänga in dom och förklara här på bloggen hur jag gör och även vad jag använder för produkter. Har ju fått liknande frågor förut men som jag har varit slarvig med att ta tag i tyvärr, så jag kanske slänger ihop ett blandat inlägg så att ni alla som har frågat får svar på era frågor. Så till er alla intresserade - Håll utkik! För imorgon kommer det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback