-


kan du inte berätta lite om din mamma och dina syskon? :)

Svar:
Hehe jovisst! Min mamma är världens bästa mamma och det finns ingen bättre människa en just henne. Hon är alltid glad, framåtriktad, stöttande och förstående. Hon är liksom mitt hjälpmedel när jag känner mig som ett frågetecken, hehe! Ja, vad mer..? Hon bor och jobbar i Katrineholm och trivs med livet som det är. Hon finner aldrig anledning till att sitta och klaga utan hon tar allt med en nypa salt, och det är precis det här som jag har tagit efter henne, att vara den där framåtriktade och glada personen. Det är en jäkligt bra egenskap! Mamma hatar när folk mår dåligt och finns alltid för dom människorna hon älskar och tycker om - dag som natt! Hon får mig alltid att må bra och ger mig den där kärleken som bara mamma kan göra ♥ Mamma har tillsammans med pappa och mina syskon, gett mig ett sånt underbart liv. Jag kommer aldrig att glömma min otroligt fina uppväxt!



Mina fyra underbara syskon är såklart också dom bästa i världen! Jag är lyckligt lottad som har så fina syskon och jag älskar dom av hela mitt hjärta.


Therese,
som är äldst av oss, jobbar som frisör och har gjort det i några år nu. Hon har en liten dotter på två år, Freja, och en man som heter Matthias. Dom bor i ett stort fint hus och gillar att inreda och pyssla vilket syns på långa vägar i deras mysiga hem.

Niklas jobbar på Marema (en märkesbutik) i Katrineholm och har gjort i ganska många år. Han är alltid snyggt klädd och passar enormt bra med det han håller på med - Mode! Han är singel, men enligt mig så är det snart dags att han träffar sin pingla! ;)

Dennis jobbar på tok för mycket känns det som, men det är väl så "jobblivet" är i Stockholm. Han jobbar som målare och brinner verkligen för sitt yrke. Dock så bor han i Vingåker och är bara i Stockholm i veckorna. Vad mina två bröder har gemensamt är att dom gillar och festa och ha kul! Och inte nog med det, dom gör det gärna tillsammans.


Isabell
går i årskus 9 och drömmer om att bli polis. Hon spelar volleyboll och umgås med sina vänner på fritiden. Hon äter godis i veckorna vilket vi är upplärda med att INTE göra, men ooooops... det gör ju jag också ;) Hon spelar gärna gitarr när tiden räcker till och gillar musik överhuvudtaget.


Ni är mitt allt, ni har gett mig världens finaste uppväxt och jag älskar er av hela mitt hjärta!! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback