<3

Vet ni att jag älskar er när ni är aktiva och kommenterar min blogg? För det första så är det så himla roligt för mig och veta vilka ni alla är, och för det andra så har jag chansen att läsa era bloggar (om ni har några) om ni nu länkar dom i kommentarerna. Och till er som inte har blogg, så är det skitkul om ni länkar er mailadress så jag kan svara tillbaka! Somsagt, jag älskar er när ni är aktiva. Det känns såååå mycket roligare att blogga då, som om att ni gillar det jag skriver och berättar. Ni får mig att tycka att det här är mycket roligare hela tiden och min motivation stärks ju fler ni är som kommenterar och vågar visa vilka ni är :) Ni är bäst! I love you all ♥


Bilder från min och Simons 4års-dag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback