Ännu en dag

Det var tänkt att jag skulle gå och lägga mig bredvid min kära mamma och sova, vid 23-tiden igårkväll. Jag stängde av datorn, ringde och sa godnatt till Simon och gjorde mig redo för en natt som förhoppningsvis skulle vara fylld med sömn (ni vet ju att jag har sovit jätteilla i drygt två veckor) utan att behöva vakna och känna oro och sådan där jobbig obekvämhet i hela kroppen. Det blev iallafall inte alls som jag hade tänkt mig eller planerat, utan jag fastnade inne i lillasyster Isabells rum tillsammans med hon och Ellen. Vi satt och pratade tills klockan nästan slog 03:00. För det första så drog tiden bara iväg i en raketfart och för det andra så var det riktigt trevligt att prata lite skvaller tillsammans med småtjejerna, hehe! Såklart kommer jag inte att dela med mig av vad vi satt och pratade om, utan det får stanna mellan oss tre. Blir bäst så, helt klart. Haha!

Nu är jag iallafall uppe ur sängen och redo för en "ensamdag" på stan. Jag ska gå runt och kika lite och försöka komma på någonting fint och ge Simon i 20års-present! Han fyller ju på tisdag och jag har fullkomlig panik för jag vet inte vad jag ska ge honom!!!!



» ellen

det var kul! (:

2010-02-27 // 02:02:44

små tjejer? ellen är ett år yngre en dig

2010-02-27 // 14:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback