Ännu en mysig hemmakväll

Jag säger som alla andra gör idag: Helvete vad snö!!!! Haha, helt ärligt, jag kan faktiskt inte fatta att det är sant att det är såhär mycket snö som det är. Jag nyper mig i armen varje gång jag går förbi ett fönster, för att titta ut är ju förfasiken som en mardröm! Det sjukaste av allt är ju att det inte SLUTAR vräka ner någon gång, utan att det bara kommer mer och mer hela tiden. Idag har vi fått dela goa skratt med varandra jag, Simon och även pappa på grund av detta oväder. Jag och Simon fick för oss att ta bilen upp till Vretstavägen för att fixa med lite filmer och så, men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. För det första så var bilen omringad av mer än ½ meter snö och snöstormen gjorde oss iskalla, och bilen var stendöd, den gick inte igång. Vi fick ringa pappa och när vi väl var klara så var vi som tre snögubbar. Dock inga bittra snögubbar utan vi alla tyckte att det var så sjukt så vi kunde inte sluta skratta. Haha, fyfan säger jag bara!!

Vi har det iallafall skitmysigt i soffan nu. Jag kan inte tänka tanken att gå ut och roa mig när det ser ut som det gör utomhus. Usch nej, aldrig i livet. Skulle aldrig falla mig in!! Så det blir ännu en myskväll i tvsoffan och jag är glad för det!! Förresten så känns det som att jag är på bättringsvägen vad det gäller min sjuka kropp!! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback