Ännu en praktikdag är över

Jag lyckades somna relativt tidigt igårkväll efter att jag och min kära haft en liten massagestund. Det var underbart, både massagestunden och att somna i god tid inför en ny vecka. Dock var jag lika "måndags-morgon-trött" som jag alltid är på måndagar. Men det gör ingenting, det hör till. Och så fort jag är på salongen så är jag lika pigg och glad som vanligt och det är en skön känsla i hela kroppen! Jag trivs som fisken i vattnet med Ellenor, frisöryrket och salongen. Idag har jag arbetat med allt ifrån folieslingor till korta killfrisyrer. Det har gått suveränt!!

Jag har även blivit lite ompysslad av min kära handledare. Hon fick ett återbud och passade på att ta hand om mig. Hon färgade bort min utväxt som var på tok för lång (som till och med Simon har klagat på, haha) och klippte mitt slitna hår! Hehe. Nu menar inte jag att hon bara toppade igenom det, utan jag har fått en helt ny frisyr, på sätt och vis. Vet inte riktigt vad jag tycker om det än, för det är väldigt annorlunda!! Men jag tror nog att jag kommer att vänja mig inom en snar framtid och då kommer jag nog att gilla det! Hehe. Jag ska ta en bild sen ikväll, så ska ni få se! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback