Dagens aktiviteter

Oj, den här söndagen bara rusade förbi! Som vanligt med andra ord. Vad har jag haft för mig då? Inget speciellt egentligen. Var förbi Scorett förut och hittade ett par APSNYGGA skor med skyhöga klackar men tror ni att dom fanns i min storlek? Såklart inte! Så himla typiskt. Hade dom funnits så hade jag utan tvekan slagit till för dom var grymt snygga!! Men jag hade min vanliga tur med mig när det gäller Scorett. Lyckas aldrig få med mig någonting därifrån!!

Jag och Simon har suttit i flera timmar idag och pratat om hur vi ska göra med hans 20-årsfest! Ja, karln fyller ju fy fasiken snart! Inte alls långt kvar nu. Vi har iallafall massor med roliga planer på hur hans firande ska se ut och det kan inte bli annat än toppen till slut när vi är klara! Det är tidskrävnde att planera upp världens roligaste fest! Men ska det va så ska're!! Snart återstår bara ett problem - Vad fasiken ska jag köpa till honom i 20-års present? Det måste ju vara någonting speciellt eftersom att det är ju speciellt att fylla 20. Jag får helt enkelt fundera och försöka komma på någonting bra! Eller har ni något förslag kanske? :)

Kylen är påfylld, middagen är uppäten, diken är diskad, golven är dammsugna, sängen är bäddad och alla kläder ligger antingen i tvättkorgen eller i garderoben. Vad ska man göra nu då? Jo, jag vet! Och det gör ni också snart. Håll utkik! Snart kommer det lite bilder in på bloggen!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback