Dagens

Nu sitter jag i skolan och har precis skrivit klart mitt samhällskunskapsprov. Äntligen är det gjort och just nu så skiter jag faktiskt i hur det gick, men jag tror nog inte att jag behöver att oroa mig för att behöva bli underkänd iallafall. Den saken är jag nästan helt 100 på. Jag är ruskigt skoltrött och vintertrött på samma gång. Jag orkar knappt hålla mina ögon öppna, bokstavligt talat. Det enda jag värdesätter nu för tiden är timmarna då jag får ligga i sängen och sova. Det är helt sjukt alltså. Men nästa vecka är det lov och det är det som jag ser framför mig nu när allt bara känns jobbigt!!

Här har ni en dagens outfit som jag hann med och fota imorse innan frukosten:



Som ni kanske ser så går jag runt osminkad idag. Så skönt!! ♥

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback