Dags att sova nu

Det blev en riktigt härlig kväll tillsammans med familjen! Vi har ätit gott, myst och kollat på Melodifestivalen och slutligen en film, som för övrigt var skitäcklig och som jag sett förut en gång. "Donkey Punch" heter den, någon som sett den? Är hur som helst helnöjd med kvällen bortsett från att jag är lite besvikenpå  resultaten i Melodifestivalen. Enligt min mening så var Timoteijs bidrag ruskigt dåligt... Låten föll mig inte i smaken för fem öre! Lät som en barnslig indianlåt eller någonting? Och sedan är jag besviken på att Elin Lanto inte gick vidare till andra chansen, hennes låt var ju cool. Annorlunda och grym!! Men jag tycker helt klart att Darin var värd en finalplats. Han som artist är underskattad - Han är faktiskt riktigt bra ju!!

Såg ni melodifestivalen? I så fall, vad tyckte ni?

Godnatt kära vänner
Kram kram ♥


» -

jag såg den och jag håller med dig, Timoteijs bidrag var absolut inte värd en finalplats. Sen gillade jag Elin's låt skarpt och tyckte hon borde ha gått till andra chansen, sen borde alcazar ha kammat hem den andra finalplatsen, menmen :)

2010-02-21 // 01:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback