Den där Erika, uhhwe.

Simon har redan somnat. Fan, han är ju helt slut verkligen. Men det tar på krafterna att jobba och stå i. That's it! Men klart jag tycker lite synd om min bubbe ♥ Har suttit och kollat runt på Paradise Hotel Erikas blogg och ursäkta mitt uttryck men jag har alltid tyckt att hon är en billig jävla slampa och mitt tycke förbättrades ju inte direkt efter att jag kollat in hennes blogg. Fyfan säger jag bara. Vilken ond och billig människa hon är! Jag blev så sjukt glad när hon knäcktes under finalen då hon och Kristoffer blev utklassade. Det kändes så jävla bra helt enkelt. Usch för Erika.... vad hon nu heter i efternamn. Äcklig, billig, vidrig och skitful är vad hon är. Uuuuhee. Äckliga människa!! Förlåt, men jag känner verkligen så om henne. Vad gjorde hon i huset egentligen? Inte spelade hon ett bra spel iallafall, hon söp och knullade bara. Nog pratat om henne!!

Jag ska göra min bebis sällskap nu och lägga mig jag också. Jag stannar hemma från skolan även imorgon. Tänker absolut inte riskera att uppleva samma dramatiska tågkaosdag som jag gjorde igår. No way. Inte ens chans. Detta betyder alltså att jag fick en längre helg den här veckan. Ett stort plus på det!

Godnatt kära vänner.
Sov gott och dröm sött
Kramar till er ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback