Den nakna sanningen

Svaret på gårdagens "Dagens fråga" är nej! Simon kom inte ihåg Alla hjärtans dag... Så nu har vi gjort slut!!!

Haha nej, klart vi inte har! Men svaret är på riktigt nej, han kom inte ihåg Alla hjärtans dag. Vi vaknade ganska sent igår efter att ha varit på party kvällen innan och började dagen med att gå till ICA och handla frukost. Det var ju så sjukt mysigt väder när solen var framme och allt, så dagen kunde inte börja bättre än att vi tog på oss, gick ut och gick en sväng och pratade om roliga saker tillsammans. Rätt var det är så får jag ur mig: "Vet du vad är för dag idag?" Simon stannar till, kliar sig i huvudet och tänker efter.... Efter ett tag hörde jag han säga: "Söndag... OHNEJ, Alla hjärtans dag?!!!!!! Är det idag?!" Haha, den lilla skitungen hade glömt. Precis som jag trodde!! Jäkla skit! Jag som älskar överraskningar. Men nu har han en god anledning att ta igen någon gång när jag minst anar det! Eller hur? Men men, så kan det gå. Jag älskar honom iallafall ♥

Idag har jag haft en mycket bra dag på praktiken. Det blev en lång dag, kom inte hem förrän vid 19 ikväll. Ska sätta mig och råplugga till mitt Samhällskunskapsprov som är på onsdag. Återkommer senare!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback