Det här ska vi minnas

Följde med Simon till ICA och handlade trots att jag hade bestämt mig för att skicka dit honom ensam eftersom att jag är sjuk. Men jag kände att det skulle vara skönt med lite frisk luft efter att ha legat i sängen hela dagen och kallsvettats. När jag klev utanför dörren fick jag en chock! Herreguuuuuud vad mycket snö det har kommit sen igår!! Helt sinnessjuk för helsike!! När ska den här vintern ta slut egentligen? Och var ska vi göra av all snö?? Och hur kommer det att bli när all snö börjar smälta? Det kommer ju att bli översvämningar eller nått. Fy fasiken!! Kommer vi någonsin att uppleva en sån här vinter igen? Det undrar jag verkligen.. Den här vintern ska jag alltid minnas: Så mycket snö, så kallt, så mycket kaos, så mycket tågproblem och så mycket trafikfel....

Tog lite bilder och kan fortfarande inte tro att det är sant att det är såhär mycket snö utomhus:








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback