En ordentlig sovmorgon

Gissa vem som tog sovmorgon till tolv idag? Jag! Gud så skönt jag har sovit inatt alltså. Helt underbart, förutom att jag alltid drömmer så äckligt konstiga drömmar. Men det är en annan femma! Sovit har jag iallafall gjort och utvilad är bara förnamnet på vad jag är! Så nu ser jag faktiskt fram emot den nya veckan som börjar imorgon och hoppas för Guds skull att tågen och all lokaltrafik går som den ska. Annars.....

Nu är det dags att ta bort äggen från plattan och skölja dom under kallt vatten och sedan duka fram en stor och god frukost! Jag älskar helgfrukostar, då man kan ta fram allt möjligt gott och sitta och äta länge länge och inte alls behöva stressa till någon bussjävel. Hehe! Och vad dagen har att erbjuda på ska jag ta och prata med min älskling om. Han hade nämligen lite önskemål om dagens aktiviteter och vi får väl se om någonting av hans förslag lockar mig!


En otroligt ful bild som jag tog på mig själv nyss. Suck...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback