En sjuk Jenny

Precis som jag trodde - Febern har landat i min kropp nu!! Jag visste det, jag kände det på mig. Tur det finns alvedon och vatten i kranen, vad hade jag annars tagit mig till? Har legat och kallsvettats hela natten. Med täcket över mig så svettades jag som en gris. Utan täcket blev jag som en isbit. Riktigt obehagligt och jobbigt, har inte sovit mer än fyra timmar. Nu är jag helt slut och ber till Gud att jag inte ska behöva ligga sjuk hela lovet som faktiskt börjar idag! Det vore ju för hemskt. Någon som vet vad man ska göra när man är sjuk och vill bli frisk så fort som möjligt?


En sjuk Jenny

Nu ska jag iallafall starta en film och dricka vatten i hopp om att bli frisk någon gång. Tror närmare bestämt att det blir en långfilm idag - "Troja"!! Den är äventyrlig, spännande och en aning kärleksfull. Perfekt ju!!


Jag vet inte om det funkar när amn väl har blivit sjuk men det finns ngt som heter typ "echinacea" (brustabletter). Det brukar hjälpa när man är på väg att bli sjuk i alla fall :) Krya på dig!

2010-02-19 // 15:47:21
» JENNY

Tack snälla Amanda för tipset! Får testa det :)

2010-02-19 // 16:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback