En väldigt annorlunda start på dagen

Den här lördagen har definitivt inte varit som mina lördagar brukar vara. Eller ja, för att vara korrekt - Lördagsmorgonen och förmiddagen. För det första så vaknade jag och var pigg som en mört redan klockan nio. Nio på morgonen, VA? Jag? Haha!! Men det är sant. Jag lämnade Simon och klev upp ur sängen och åt frukost. Sedan blev jag så sjukt rastlöt att jag (HÅLL I ER) gick till gymmet och tränade! Helt sjukt. Jag vet. Det är sex månader sen sist... Men gud så skönt det var att gå på rullbandet ett tag och köra lite styrkemaskiner! Det var en riktigt härlig känsla och nu jävlar ska jag komma igång med träningen igen. I have to!!

Så Hanna, I'm sorry, men jag var så sjukt rastlös så jag hade inte tid att vänta på dig. Hehe, vi får ta det imorgon helt enkelt! Jag får se till och gottgöra dig på något sätt, men inte nu, för du verkar sova........(?!)

Nu har jag precis smällt i mig en (HÅLL I ER) sallad och jag är jättemätt och belåten! Fan, hörreni, visst har jag varit duktig idag? Förtjänar inte jag något alldeles speciellt nu? Det tycker jag allt. Hehe. Hoppas ni allesammans mår bra. Förresten, filmen igår var helt okej. Men vilket konstigt slut?!!! Hur som helst, dags att pyssla klart och sen visa er lite bilder på några av mina mästerverk!! ;)


det är lungt babe.. gick och la mig vid 9 imorse och har sovit typ 4 timmar nu. så inget gym för mig :P

2010-02-06 // 15:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback