'

Jag är vintertrött. Jag har bloggtorka. Jag är på dåligt humör. Jag är frusen. Jag är tung i kroppen. Jag är skoltrött. Jag är i stort behov av semester!!

Nu vet ni hur jag mår - Förjävligt! Jag är en otacksam Jenny Söderlund idag och känner att jag bara vill bädda ner mig i sängen och inte vakna på ett bra jäkla tag!! Jag är trött, utbränd och orkar ingenting mer just nu.. Ska göra allt jag kan för att inte ta ut detta på mina nära och kära, för då kommer det att blir problem...

Hur som helst så var "torsdagsfikat" med tjejgänget i skolan lika mysigt som alltid! Hehe, vilken gullig "torsdagsgrej" va? Varje torsdag tar någon av oss nio med oss hembakat fika som vi äter som efterrätt i matsalen. Det är skitmysigt och en himla rolig grej faktiskt. Förra veckan var det min tur att ta med och jag bakade blåbärsmuffins som blev mycket goda, och idag var det Frida som hade med sig kladdkaka!! Jättesmarrigt, och somsagt; en himla mysig grej som vi nio tjejer har som en "torsdagsgrej" ♥



Lyckades fånga två bilder på tre av oss nio: Elin, Sara och Johanna ♥


Nästa gång får du spara en bit åt mig ;) haha

2010-02-18 // 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback