Ett smakprov på lite av mitt pyssel

Har precis ätit fruktsallad och glass med min kära och nu tänkte jag slänga in bilder på lite av allt mitt pyssel som jag har gjort här hemma. Allt har jag kommit på och gjort helt själv med hjälp av min fantasi och min kreativa sida som jag har inom mig. Och jag har tydligen redan inspirert andra så pass, för min kära syssling har härmat mig lite ;) Men det gör ingenting - Då är jag ju iallafall säker på att någon tycker att det jag pysslat ihop är snyggt. Hehe!


Vår garderober



Såhär såg det ut ovanför spisen innan jag började pyssla (och ja, jag vet att
ljuslyktorna står ojämnt, haha)




Såhär ser det ut nu

Som sagt, med lite fantasi så kan man göra en hel del. Och jag har massor att visa er, men det här får ni nöja er med så länge, för nu ska jag hoppa in i duschen! Men nå, vad tycker ni om mitt pyssel och knåp?


» Emma

Mycket kreativt Jenny, och lyckat framförallt :) fint!

2010-02-08 // 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback