Fixat och klart

Hihi, jag är så glad och nöjd just nu! Vet ni varför? Jag hittade till slut den mest perfekta 20års-presenten någonsin och jag är helt bombis på att min fina pojkvän kommer att bli nöjd över den på tisdag! Den är till och med så bra att jag vill ge honom den nu på en gång, hehe. Nu är jag på betydligt bättre humör än jag var när jag vaknade imorse, då hade jag panik och ingen aning om hur hans födelsedagspresent egentligen skulle sluta.. Jag hade till slut, efter mycket vel och olika förslag, planer på att skriva en tråkig jävla lapp som skulle innehålla ett "presentkort" på en middag på en fin restaurang och sedan bio eller någonting, men hallå - Karln fyller ju 20 och då måste det vara lite mer speciellt! Nu har jag verkligen lyckats och det känns hur bra som helst.

Nu är det bara allt fika kvar. Jag och Simon ska baka hela helgen så att gästerna på tisdag har någonting smaskigt att stoppa i munnen.

Haha, en vacker bild från en galen kväll med Pontus och Jennifer!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback