Fredagsmorgon

Jag gick upp klockan åtta idag för jag var tvungen att ringa lite viktiga samtal, bland annat till studievägledaren på skolan och till ungdomsmottagningen i Katrineholm. Det är ju dags att välja nya individuella val idag och jag har ingen aning om vad jag vill läsa för kurser. Eller jo, klipp och frisyrdesign är ju helt klart en kurs som jag ska välja, men längre än så vet jag inte. Men vi får se, jag har ju dagen på mig... Ungdomsmottagningen gick inte att få tag på. Jobbar dom inte på fredagar eller???!! Dom sa i telefonsvararen att dom bara har telefontider från måndag-torsdag. Är inte det jäkligt knepigt? Svenska smhället säger jag bara. På tal om Svenska samhället, jag säger som Jessika säger: Dom kan skicka upp en man på månen, men så fort det kommer lite snö så sabbas hela trafiken och vägar stängs av, tågen kan inte rulla och bussar blir inställda! Ja ni, det är en mycket konstig värld vi lever i...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback