Fredagsmys

Tror ni att tågen gick som dom skulle i morse och att jag kom i tid till skolan? Svar: Nej! Blir man trött, eller blir man trött?! Ärligt talat så räcker det nu. Det har hållt på såhär hur jävla länge som helst nu. Tågen blir inställda och människor kommer försent till jobb, möten, skola och så vidare. Det är inte okej! Va fan kan dom inte hantera det här för? Det är väl inte första året det är vinter i Sverige? För i helvete säger jag bara!!

För att lätta upp stämingen lite så kan jag ju säga att min kund väntade på mig imorse och det var en jättegullig kvinna som jag fräschade till idag! Hon var mörkhyad och svarthårig, så vi färgade bort utväxten och la sedan i lite ljusa folieslingor för att förändra det hela lite och resultatet blev förvånandsvärt bra!! Trots att det var så pass mörkt så fick vi upp det några steg och slingorna blev brun/guldiga och det passade jättebra! Sedan klippte jag igenom håret på henne och klippte upp det. Ja, som ni förstår så blev hon dundersnygg ;) Har jag förresten sagt att jag älskar frisöryrket? Hehe!

Kom hem strax efter klockan sex idag och Simon mötte mig vid bussen och vi gick och handlade lite käk. Det blev en efterlängtad tacoskväll och det satt fint i kistan! Den här fredagskvällen blir lugn. Känner mig lite krasslig i halsen, så jag ska spara på den tills imorgon för då ska jag äga hela den här skithålan tillsammans med brudarna, och förhoppningsvis så kommer världens bästa Jessika och gör det hela ännu ännu ÄNNU bättre ♥ ♥

Dags att ta tag i den otroligt roliga disken!!
Kramar till er alla!


vart ska du i morgon =)

2010-02-13 // 09:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback