Godmorgon allihopa!

Efter natten så känner jag mig bättre. Jag är alltså INTE i Zomibe-format längre och det känns mycket skönt. Och för det andra så KAN jag inte vara en zombie just nu, eller jag FÅR inte, för nu är det dags för en hel skolvecka och jag har en grymt jobbig engelskauppsats som jag har till torsdag på mig att skriva (jag har inte börjat än) och då så krävs det eneri och tålamod. Iallafall om man heter Jenny Söderlund - Jag hatar engelska...

Idag slutar jag iallafall tidigt och kommer att stanna kvar i Katrineholm, hos mamma, tills imorgon. Var ett bra tag sen jag och mamma hade en "mor&dotter kväll" ihop så nu jäklar får vi passa på att ta igen all tid vi missat. Hehe! Men ni vet ju hur det är, tiden räcker knappast till ändå med skola, pendling, plugg och hemmet att sköta, och hur ska jag då kunna ha tid att träffa mamma och alla andra godingar så ofta som jag vill? Det går liksom inte.. TUR det finns telefon och Internet säger jag bara ♥ Det ska iallafall bli jättemysigt att sova bredvid mamma inatt. Hihi! Världens bästa mamma.


» Mamma

Du vet väl att du är min favorit unge!!!

Säg inget till dina syskon... ;))

Kram Mamma

2010-02-09 // 11:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback