Gör det bästa av det

Om ni får gissa, tror ni då att jag har sovit bra inatt? Svaret är nej, det har jag inte. Inte inatt heller. Va fan!! Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är heller, utan det är bara som någon slags "oro" i kroppen och jag har svårt och slappna av. Sedan det värsta av allt: Jag hittar aldrig den där sköna, mysiga och avkopplande sovställningen utan allt är bara obekvämt. Vad fasiken har hänt med mig?!! Vad har slagit slint känner jag? Jobbigt är det iallafall..

Nu är jag som ni förstår, en seg jävel. Men jag ska inte hänga läpp för det, man ska ju va' glad! Har därför just avslutar en stor och skitsmarrig frukost och lyssnar nu på musik. Inte på vilken musik som helst, utan på världens bästa, snyggaste, sexigaste och grymmaste tjej - Maja Ivarsson och The Sounds. Ja, det gäller ju att göra det bästa av allting, eller hur? Det är mitt motto här i livet och det vet ni nog vid det här laget.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback