Hallå bloggen

Nu kom vi precis hem efter att ha varit på kalas hemma hos mormor Birgit. Det var lika trevligt som det brukar vara när man är där - Många goa skratt, gott fika och mycket att prata om. Precis som det ska vara med andra ord! Och Simons mormor och morfar är så otroligt rara, dom behandlar mig alltid precis som en i familjen. Och eftersom att jag inte har någon egen mormor eller morfar så är dom som mina, så jag och Simon delar på dom kan man säga. Hehe! Hur som helst så har det varit en riktigt trevlig dag, och vi hittade presenter till Anton. Det blev ett par kalsonger från Tiger och fem par strumpor. Inte så roligt kanske, men sånt som alltid går åt och huvudsaken är ju att han blev nöjd, för det blev han!

Nu ska jag käka, sedan blir det en sväng till Örebro! Jag ska ut på äventyr ikväll, jajamen. Jag ska köra bil i örebroooooo! Vi får se hur kvällen slutar, nu är det somsagt dags för mat. Och onyttigt blir det, suck... Haha!


Jag har varit glad idag - Solen tittade ju fram!


Tandställningsfjolla =( Den förstör ju allt, haha!!



Tummen upp för en fixad present i sista sekunden


Världens bästa, sötaste, snällaste, gladaste och roligaste mormor!


Haha, fula Simon i mormor Birgits glasögon!



» emmy

Din jacka är hur fin som helst! vart är den köpt?:) du är en av mina favoritbloggare, keep up the good work!

2010-02-22 // 18:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback