Håller tummarna för en bra natt

Finns det något skönare än känslan efter att man tvättat bort sminket och smort in ansiktet på kvällen efter att ha haft allt kladd på sig en hel dag? Svaret enligt mig är nej! Det är totalt oslagbart alltså. En sån himla härlig känsla och man känner sig som en helt annan människa. Man blir liksom pigg och trött på samma gång, haha!

Jag och min stora kärlek har haft en mysig kväll! Jag blev somsagt serverad middag ikväll (men okej, jag hjälpte till liiite liite lite med matlagningen) och sedan har vi haft en film- och godiskväll hela kvällen! Supermysigt, trots att filmerna som vi såg sög getballe.. Fast under alla dessa år så har jag lärt mig att ett mysigt sällskap slår allt, så filmen spelar egentligen ingen roll. Hehe! ♥

Nu ska jag släcka ner för dagen i hopp om att få en behaglig nattsömn vilket jag inte har fått på drygt två veckor. Det är sant, jag har inte sovit skönt på över två veckor. Antingen så har Simon dragit och "gosat" med mig hela natten och stört min sköna sovställning, eller så har det varit fel på kuddarna, jag har drömt, haft svårt och slappna av och inte kunnat sovit helt enkelt. Skitjobbigt! Jag har verkligen lidit, på riktigt. Och när jag inte sovit bra på natten, så har jag blivit seg och trött på dagarna - För och inte tala om kvällarna!

Godnatt alla söta
Vi hörs såklart imorgon igen ♥


» Mamma

Jag tror att du längtar efter mamma ;))

Kram

2010-02-23 // 23:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback