Hemmafrun Jenny

Nu är det bullbak för fullt i köket. Jag håller på och blandar i massor med ingredienser, blandar ihop olika smetar och låter dom jäsa och sedan gärddas i ugnen. Just nu är jag i full gång med bullbak så det kommer snart att dofta underbart gott här hemma. Ja, för det finns inget härligare än doften av nybakna kanelbullar. Eller hur? Hehe! Jag känner mig verkligen som en hemmfru idag. Jag har bakat i flera timmar och tycker det är riktigt roligt. Nu när jag tänker efter så tycker jag att allt som har med köket och göra är roligt. Innerst inne så kanske jag är den där hemmafrun som vill bo på landet, baka bröd en gång i veckan och bjuda släkten på nybakna bullar varje söndag. Haha!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback