Hjärtans-dag middag

Nu sitter jag hemma på Vretstavägen, hos pappa och Anne-Elise tillsammans med Simon. Vi har blivit bjudna på mat här hemma ikväll och nu sitter vi och spelar spel och myser! Vi har ätit grillat kött, potatisklyftor, rotfrukter, champinjonsås och baguett. Till det har vi druckit Coca cola och päroncider! Jättemumsigt på alla sätt och vis, och gott som tusan var det! Jag och Simon gav även bort lite Alla hjärtans dag godis till dom, och det roliga var att dom hade köpt precis likdant godis till oss. Haha, så knepigt. Men hallå, hjärtformade chokladpraliner går ju alltid hem hos alla!! Eller hur?

Vi ska inte hem till lägenheten än på ett tag. Vi ska nämligen spela mer spel, äta efterrätt som består av blåbärspaj med vaniljsås och ha en allmänt mysig kväll tillsammans. Ni som har läst min blogg ett tag vet ju hur otroligt mycket min familj och sådana här kvällar betyder för mig - Allt! ♥

Vad gör ni ikväll?
Myser ni också?
Kramar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback