Huvudsaken är att jag försöker....

Sitter nu hemma hos mamma och längtar tills hon kommer hem från jobbet så att jag kan få en fet kram. Känner att jag behöver det. Försöker komma igång med min engelska b uppsats men det går inte alls som det ska. Jag har liksom inte viljan där. Den är väck. Kan ju ha och göra med att jag tycker engelska är så grymt svårt och tråkigt, att motivationen inte kommer fram som den borde för att jag över huvudtaget ska få ner några rader som ska vara början till en uppsats. Vet inte ritktigt vad jag ska använda för hjälpmedel som ska få mig att tycka att det här är roligare?! Men jag ska logga ut härifrån nu och göra mitt allra bästa med och komma ïgång. Önska mig lycka till! Det behövs mer än någonsin..



Hittade en bild från förra sommaren då vi firade storebror Niklas på födelsedagen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback