Jag är i zombie-format just nu

Haha, många av er skulle säkert göra allt för att se mig just nu. Jag är nämligen som en jäkla zombie och jag fattar inte hur jag ska rycka upp mig! Fan, somnade nyss i sängen och vet inte hur jag gjorde, men jag ramlade ur den!! Simon fångade mig i luften och blev livrädd (inte så konstigt) och undtade vad fasiken jag höll på med. Jag fattade ingenting utan kände mig bara som en stor säck full med sand eller något. När han efter ett litet tag insåg att jag inte skojade med honom, så bad han mig med bebisröst att hoppa in i duschen och göra mig klar för sängen. Väl inne i duschen så somnade jag till, igen, och "vaknade" av att jag var nära att slå i backen! Helt sjukt. Jag vet inte vad det är med mig just nu! Helt okej är jag iallafall inte.

Ska dricka en kopp te och försöka få upp kroppstemperaturen. Jag är iskall!
Sedan ska jag få massage (hoppas jag) av min pojke, och sedan sova gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback