Jag ber innan jag ska dejta kudden..

.. Att tåget går som det ska imorgonbitti och att jag slipper bli förbannad när det då är fredagsmorgon och allt! Snälla snälla snälla, låt tågen gå som dom ska! Jag är så förbannat jävla trött på att det hela tiden ska krångla och vara inställda tåg hit och dit. Fan, det har gått för långt nu. Vad är det som är fel? Det varken snöar eller är ovanligt kallt. Det är ju för fasiken bara vinter, och det har det väl varit förut? Varför blir det ändå alltid problem? Jag fattar inte. Sj har lagt sig ruskigt lågt i mina ögon. Jag är trött på att komma försent VARJE dag till skolan, och jag är trött på att gå upp kvart över fem på morgonen i onödan eftersom att jag ändå inte är i skolan förrän vid nio.. Kom igen nu, för fan!!

Imorgon är det fredag och då måste jag komma i tid. För det första jag har jag en kund på morgonen och för det andra så är det fredag imorgon och jag känner att jag behöver en bra start på helgen!! That's it. Jag ber en sista gång: Snälla, snälla, snälla - Låt tågen gå som dom ska imorgon. Annars............................



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback