Jag drunknar i Simons nya skor

När min älskling kom hem från jobbet idag så hade han nya arbetsskor med sig hem. Han har sprungit runt i dom nu ett bra tag här hemma och varit överlycklig (precis som jag är när jag har nya skor) och tänkt på att han inte kommer att behöva vrida ur sina strumpor som är fyllda med snö när han kommer hem imorgon. Dessutom behöver han kanske inte ha fem par strumpor på sig imorgon eller iskalla och dyngsura fötter när han kommer hem. Det är alltså ganska så förståeligt att han är som mig när jag fått nya skor, haha.

Hur som helst, det jag ville komma fram till är att han blev så pass såld i sina nya skor tack vare att det var så otorligt varma och sköna att han tvingade på dom på mig trots att jag var upptagen med maten. Och ja, visst var dom lurviga och otroligt sköna, MEN, vilka jävla fötter han har min man!! Haha, helsike alltså. Nu har ju jag ovanligt små fötter, men ändå. Jag bokstavligt talat drunknade i dom. Mina fötter kände sig som en männikska som är vilsen i en stor skog. Eller nått. Haha!!

Läckert va? Höhö! Jag har långt ifrån storlek 43 i skor.......




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback