Jag längtar tillbaka..

Ja, nu när jag tänker efter så saknar jag allt som har med dom här två veckorna att göra. Förutom en sak; Saknaden efter Simon... Men en sak är nästan säker, och det är att jag kommer att åka tillbaka till Thailand någon gång i mitt liv, trots den otroligt jobbiga resan dit. Thailand är underbart! ♥

Jag saknar...

Alla dagar vid poolen..


.. Då man låg på en luftmadrass och njöt


Alla hopp i poolen


Alla gånger vi åkte longtailbåt


Alla tuktuk resor


Att åka på häftiga utflykter som man aldrig glömmer


Att snorkla på ett av världens bästa och finaste snorklingställen


Att se sådana här paradis som man inte trodde fanns


Att ligga och sola på stranden


Alla mysiga kvällar


Att dricka ananasshake vid poolen


Att bege sig mot restauranger efter en solig dag


Alla goda luncher som vi åt



Att få thaimassage och koppla av


Att gå runt på Patong beach och shoppa



Alla solnedgpngar vi såg från balkongen


Att åka moppe på stranden



Alla mysiga frukostar vid stranden



Alla dessa mysigare middagar på kvällen


Att äta glass vid poolen en stekhet dag


» moa

Victor är i thailand nu.. är skapligt avis på han! och så saknar jag han hur mycket som hellst. så förstår dig att du saknade din pojke :)

2010-02-23 // 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback