Jag skippade bloggen idag

Idag blev det en "bloggfri" dag (förutom ett inlägg som jag skrev förut) och jag har haft en superskön dag! Jag och Simon låg i sängen hela förmiddagen med alla resekataloger och datorn och kollade runt på resor. Men jag säger det än en gång; fyfasiken vad svårt det är och veta vad man ska ta.... Nu har vi valt bort Turkiet iallafall, det känns inte riktigt sådär lika vackert som Grekland och Cypern är. Men sen då? Ska man ta All inclusive eller inte? En vecka eller två? Litet eller stort hotell? Med pool, bara strand, eller både och.....? Ja, det är inte lätt ska ni veta. Vi får se hur det här slutar, haha!!

Vet ni vad jag har unnat mig idag istället för att sitta hemma och blogga? En timmes massage på "Lugna rum" och det var otroligt välbehövligt. Men jag säger bara; Shitballabacon vad ont det gjorde! Jag kunde knappt andas när hon tryckte ut alla mina knutar, och jag hade betydligt mer än vad jag trodde. Jag måste verkligen gå regelbundet till en bra massör, för min stackars kropp mår inte bra. Och om ni vill ha ett bra tips på en massör som verkligen trycker ut och hittar de ställen du har ont på, så gå till "Lugna rum" i Katrineholm och bli masserad av Maria. Hon är verkligen underbart bra och himla trevlig måste jag säga!




» emmy

Jag har varit i både Cypern och Grekland, och Grekland var så mycket mysigare! Maten,folket och miljön är helt underbar. Jag var på kreta,och om jag får ge er ett tips så är det att åka till någon grekisk ö såsom Rhodos,Kreta eller Kos. Det är väldigt väldigt vackert:)

2010-02-25 // 19:24:47

Du ska inte lova saker när du inte håller det ;) "Jag lovar att ta det imorgon, då kan jag ta massor med kort och sedan slänga in dom och förklara här på bloggen hur jag gör och även vad jag använder för produkter". Likadant med bloppisar, videoinlägg, och bilder på shoppningen! Kanske ett bra trick till fler läsare i och för sig. KRAM

2010-02-26 // 00:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback