Jag vill mysa i biosalongen ikväll

Med min stora kärlek såklart! Det skulle vara så otroligt mysigt att gå på bio ikväll känner jag. Dels på grund av att vi båda två har haft en ganska fullspäckad och krävande vecka - Simon har ju jobbat som en galning ute i kylan och jag har varit med om dom värsta tågkaoserna någonsin! Och sen så skulle det vara så skönt att komma hemifrån bara för en kväll och göra någonting helt annat än och sitta i soffan.. Jag tycker verkligen att bio är en lagom grej att hitta på tillsammans med någon man tycker om, då man vill koppla av på ett speciellt sätt, bara för en kväll sådär. För det första så kostar det inte en förmögenhet och för det andra så krävs det inte så mycket tid heller.

Och det bästa av allt, hur mysigt är det inte att sitta och äta popcorn, dricka en kall coca cola och pussas med den man tycker om i biomörkret? Det är en härlig känsla! Att gå på bio är härligt, underbart och rogivande samtidigt som det också känns lite lyxigt! Men sånt är ju viktigt har jag sagt - Vardagslyx! Och speciellt när man lever så nära inpå varandra som jag och Simon gör.

Är iallafall grymt sugen på att se "Snabba Cash" som många redan har sett. Den verkar faktiskt ganska så bra. Rätta mig om jag har fel! Hehe. Vi får se vad min andra halva säger om mitt förslag när han kommer hem.. ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback