Jag vill säga godmorgon..

..Innan jag måste plugga engelska B! Så - Godmorgon allihopa! Hoppas ni har sovit gott? Det har iallafall jag gjort, trots att jag vaknat några gånger under natten och haft ont i magen. Tror jag börjar bli nervös nu, för mitt magont har ännu inte släppt! Men att vara lite nervös idag är väl bara mänskligt om man heter Jenny Söderlund. Hur som helst, det är inte förrän halv två det är dags. Innan dess ska jag som ni förstår plugga järnet för imorgon ska min uppsats vara inlämnad... Jag som knappt börjat. Ooooooooooooops!! Men det ska jag se till och fixa nu.

Nu har jag precis ätit frukost som bestod av mackor och te. Jättemumsigt. Så nu är jag påfylld med mat, sömn och energi! En bra start helt enkelt. Alltså, dags och plugga!!


Myser runt i mammas morgonrock




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback