Långt eller kort?

Har precis kollat klart på äventyrfilmen "Troja". Den är faktiskt riktigt, riktigt bra och gud vad jag tjöt emellanåt (som vanligt när jag kollar på film som innehåller kärlek med andra ord) som ett litet barn!! Hehe. Men den är somsagt riktigt bra den filmen. Sådär mysigt lång också, dock så saknades godiset idag.. Hade ingen som helst ork att ens gå till affären, så seg är jag i min kropp.. Får skicka iväg Simon sen, för ikväll till Let's dance så SKA jag ha godis!! Där med basta. Hehe ♥ Jag älskar fredgasmys, men det är mysigare när man är frisk..

Jag tycker att Brad Pitt är så jävla snygg!! Herrejeeeeeeeesus alltså, han är grymt het (nästan så att jag skulle kunna byta ut Simon mot honom om chansen skulle komma) och så jäkla charmig!! Jag älskar hans "grova" manliga drag i ansiktet och hans vältränade kropp är inte heller helt fel. Ni vet Orlando Blom? Han är också en av skådespelarna i filmen, men han är ju inte snygg på en fläck?!! Dessutom så har han världens töntigaste röst. Inte alls något att sätta tänderna i. Eller vad tycker ni??

I filmen så har Brad Pitt långt hår och det är så jävla sexigt på honom alltså. Hittade bilder på honom med kort hår men jag vet inte om han är lika snygg i det? Känns inte riktigt som att man blir lika "kär" av att titta på honom med kort hår. Det är ju såhär, att kort hår är skitfult på vissa och långt hår är skitfult på vissa. Och jag tror nog att Brad Pitt ska ha långt hår för att få mig att lämna Simon framför honom. Hehe, neeeeeeeeerå. Men om jag får rösta så tycker jag att han ska ha långt hår. Han är riktigt snygg när han slänger med det sådär sexigt som bara han kan...

 

 

 

 




jag tycker att han passar bättre i kort hår! :)

2010-02-19 // 17:07:09
» Sara

han är sexig vilket som!

2010-02-19 // 19:51:07

han är sjukt snygg i långt hår=)

2010-02-19 // 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback