Lediga veckan är kommen

Nu har jag precis gjort mig iordning för dagen och ska nu tillsammans med Simon gå till Factory och köpa någonting fint till Anton (Simons lillebror) som fyller 17 år idag! Får hoppas på att vi hittar någonting som passar honom, för vi är ute i sist sekund kan man ju lugnt säga! Vi hade tänkt att vi skulle ta oss in till stan i helgen men det blev inte riktigt så, så nu är det som det är. Hehe! Men det löser sig.

Lediga veckan är kommen och jag ska verkligen njuta av det här lovet! Jag ska vila upp mig på alla sätt och vis och inte vara bunden till någon jäkla planering. Nej, den här veckan ska jag ta dag för dag och inte planera ett skit i förväg. Känner att jag behöver det. Nä ni, nu är det dags att kila!! Halv tre kommer mormor Birgit och hämtar upp oss, sedan ska vi hem till henne och fira Anton med lite presenter och såklart god fika! Hehe. Ha en bra dag!! ♥


Såhär ser jag ut idag



Vad fin du är :D

2010-02-22 // 14:38:08

Du är väldigt lik din mamma :)

2010-02-22 // 14:43:56
» Mamma

Jag är nog villig att hålla med Sandra där, reagerade stort när jag såg bilderna :)

Vacker dotter - vacker mammma!!! ;)

Kram mamma

2010-02-22 // 21:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback