Melodifestivalssnack

Hur många av er tittade på Melodifestivalen ikväll? Det gjorde jag! Måste säga att jag faktiskt hade två favoriter ikväll som jag tyckte skulle gå direkt till Globen och det var Salem Al Fakir med låten "Keep on walking" och Linda Pritchard med låten "You're making me hot-hot-hot" och jag hade turen att EN av dom gick vidare medan den andra försvann helt och hållet ut från tävlingen. Vidare till Globen gick ju Salem Al Fakir och Ola och jag är inte förvånad att den där jäkla Ola lyckades ta sig direkt trots att låten inte ens var enormt bra, för det var den inte, enligt mig själv alltså. Och hallå, Pain of Salvation var ju inte bra på en fläck? Världens depplåt ju. Eller? Vad tycker ni?

Vilken var kvällens bästa melodi, enligt din mening?

Sen måste jag också säga att jag gillar årets programledare. Bruden är ju grym. Jag älskar hennes utstrålning, hon är så rolig att man skrattar åt henne hela tiden när hon pratar och det som gör det hela ännu roligare är ju att hon själv skrattar hela tiden!! Jag undrar om hon någon gång är ledsen? Hehe! Melodifestivalen är ett riktigt härligt och underhållande programm som faktiskt är riktigt mysigt att sitta och titta på! Skulle vara coolt att åka och se finalen live. Det är någonting som jag aldrig har gjort..



Mina favoriter ikväll var Linda, Ola och Salem :)

Tråkigt att Linda åkte ut.

Måste också säga att du blev väldigt fin i håret!!

2010-02-06 // 22:13:55

Man kan åka och titta på genrepet också i Globen tror jag... Har för mig att det är lite billigare fast annars är det typ exakt samma, jag har varit där två ggr :)

2010-02-07 // 09:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback