Min "lördagspose"

.. Var hemsk. Den såg typ ut såhär:



Har hittat och blivit taggade på alldeles för många sådana här bilder, dock så är inte det här den allra värsta bilden utan den här kan faktiskt till och med JAG tycka är lite rolig. Men herregud så jag höll på i lördags när folk kom fram med sina kameror. Varför kunde jag inte försöka se LITE söt ut någon gång under hela kvällen för? Jag fattar inte... Och jag hoppas att ingen av er som läser det här har lyckats sett någon av dom här bilderna som jag sitter och har ångest över?!??? Haha, hoppas hoppas hoppas inte. I så fall tycker jag synd om er. Haha!!


» Sofia

hahah, jag hatar den där bilden, jag ser ut som en ko, en stor jävla ko.

2010-02-21 // 23:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback