Myser i soffan med mor och syster

Det är inte ofta mina kvällar ser ut som den gör ikväll. För det första så sitter jag hemma hos mamma och myser med henne och lillasyster Isabell. Och för det andra så är jag nervös och har ångest inför morgondagen då jag ska sätta in tandställningsjäveln (förlåt för mitt ruskiga ordval) och det känns verkligen skitjobbigt just nu!! Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte. Lugg och tandställning - Precis som 13 år igen! Suck... Vilket jäkla skit!


Det som är som vanligt den här kvällen
är att det luktar lika mycket mamma, dvs. kärlek här hemma, att mamma bjöd på god mat, att man delar många skratt och berättar hemlisar för varandra och att vi sitter och myser i soffan med te, kex och chips. Det hör liksom till mammamys och jag älskar det ♥ Mamma är kvinnan i mitt liv!


Imorgon väntas som ni förstår en skitobbig dag för mig. Jag kommer inte att åka till skolan varken innan eller efter tandläkarbesöket imorgon. Men på torsdag, ja, då måste jag! Så det är bäst att jag vänjer mig på en gång, annars så blir det inte lätt inte. Usch! Jag har verkligen ångset. På riktigt alltså...



» Mamma

Älskar dig!

Kramar mamma

2010-02-10 // 08:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback