Myskväll med pojken



Med ljus tända i hela lägenheten, med en varsin filt och lite snacks så myser jag och Simon framför Let's dance ikväll. Jag har tryckt i mig alvedon nu på kvällskvisten då min kropp sa ifrån helt och hållet. Huvudet dunkade och jag orkade knappt stå på benen. Usch! En myskväll passade riktigt utmärkt den här fredagen och den har varit underbar trots att jag mår som jag gör.. Ska försöka hålla mig vaken till utröstningen i Let's dance. Tänkte först att jag skulle lägga mig och sova nu men jag känner att jag inte riktigt kan hålla mig utan vill veta nu ikväll vem som åker ut. Tycker nämligen att det börjar bli lite spännande, och enligt mig så är det dags för charmiga, gulliga Willy att lägga dansskorna på hyllan och istället ta fram hammaren och snickra!! Men vi får se hur det går, hehe.

Hoppar ni mår bra och att ni har en bra fredagskväll!
Kram till er alla ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback