Om en vecka är det dags igen

Precis i början av sommaren 2008 tog jag bort min tandställning efter att ha haft den i käften i 2½ år. Men nu är det dags igen! På onsdag, om en vecka, ska jag sätta in en ny jävel. Allt tack vare att mina tänder har flyttas sig sen jag tog bort den. Nu ska rälsen alltså på igen och jag ska gå runt med den i 7-8 månader. Som ni förstår känns inte det här skitkul direkt, uten mest jäkligt jobbigt faktiskt. Men som jag alltid säger: Man får försöka och tänka positivt. Det kommer ju att löna sig. Vad är 7-8 månader till skillnad från hela min livstid som återstår? Ingenting! Och vill man vara fin, får man lida pin. Är det inte så det är sagt?

Hittade en bild på Internet där man faktiskt ser att det lönar sig, trots allt.

Att gå runt med tandställning en viss tid i livet är nog ganska så värdefullt!

Ett vackert leende kommer man långt med. Man känner sig ju så otroligt

vacker och bekväm, och det är precis vad man är efter en behandling - Vacker

och bekväm! Att ha fina, jämna tänder, gör mycket i ens utseende!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback