ONSDAG

Hör på - Jag är vaken!! Jag har inte somnat än. I promise! Det är faktiskt såhär att min kära mor ringde mig precis när jag klev innanför dörren efter att ha kommit hem från skolan. Hon befann sig i Vingåker för en gångs skull eftersom att hon skulle till storasyster Therese och färga håret. Självklart tittade hon förbi här hemma, min kära mamma och det var jättekul! Var meningen att jag bara skulle följa henne till salongen men det slutade med att jag hängde med in ett tag (drygt en timme) men var tvungen att dra hem nu eftersom att magen kurrar och tvätten ska hängas!! Hur som helst var det trevligt att träffa dom, mamma och storasyster ♥

Nu är klockan alldeles för mycket, egentligen. Maten blir ju inte klar av sig själv, utan nu är det dags att sätta igång. Det blir kyckling och pommes, potatisen var slut. Hade tänkt mig potatisklyftor i ugnen, men pommes fungerar skitbra det också. Hehe! Hörs senare igen allihopa.


» Mamma

<3 <3 <3

Kram mamma

2010-02-17 // 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback