Onsdagskväll

Och jag är fortfarande lika trött! Men jag är oändigt tacksam att jag har Simon alltså. Fan. Han är underbar! Trots att han har stått ute och jobbat mellan 7-16 idag så har han tagit hand om trötta mig fast det kanske egentligen ska vara tvärtom eftersom att han är som en isbit när han kommer hem på dagarna. Jag var ju bara jävligt förbannad, irriterad och trött på denna otroligt jobbiga dag! Eller, "bara" och "bara" ska jag väl inte säga. Men ni fattar vad jag menar, och det är att jag är tacksam att han tar hand om mig och är sådär gullig som bara han kan vara!! Han är mitt allt.

Nu har jag precis tagit ett varv med dammsugaren och ska nu tända massor med ljus och slänga mig i soffan under en filt tillsammans med den omtalade hjälten. Det är ju Andra Avenyn ikväll! Hehe. Imorgon ska jag vara hemma och pyssla hela dagen. Alla tåg, bussar och spårvagnar kan ta sig i röva!!!

Nu är det dags för våren att komma tycker jag



våren måste komma snart! den roligaste årstiden då man kan klä sej lagom mycket och snyggt! ;) fin bild!

2010-02-03 // 20:53:47

du måste visa nya frisyren snart!! :)

2010-02-03 // 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback