Osäker

Trots att jag har fått väldigt positiva kommentarer om min nya frisyr idag så känner jag mig sjukt osäker ändå. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det än, mer än att det var jäkligt besvärligt imorse då jag skulle fixa mig framför spegeln. Jag fick liksom inte till det. Jag förstår mig inte på hur jag ska styla min nya frilla! Och jag tror nog att jag saknar mitt gamla hår alldeles alldeles alldeles för mycket. Men jag vet inte än. Jag är osäker.

Nu är jag iallafall påväg hem och det känns suveränt. Jag ska slänga mig i sängen direkt när jag kommer hem och läsa min bok. Eller, först kanske jag tar en sväng förbi kylskåpet. Är nämligen hungrig! Åt bara flingor idag i skolan..

Jag lovar er att visa bild på frillan sen idag.
Skulle ha gjort det igår, men då kom det faktiskt viktigare saker emellan.


Hittade en bild, tagen för några veckor sedan.


» Mamma

Hallå fegis!

Jag har ju väntat hela dagen på en bild... ;)

Kram mamma

2010-02-02 // 16:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback