Precis vad jag skulle behöva

Om jag fick önska mig någonting just nu så skulle jag önska mig ett varmt och kärleksfullt bad tillsammans med min underbara pojkvän. Till det ska det givetvis vara massor med levande ljus och lugn, skön musik i bakgruden. Och medans ska man ha den där härliga känslan i kroppen att: "Jag lever livet, jag är fri. Jag älskar att leva" och inte ha någonting annat och tänka på än sig själv för ett tag. Liksom koppla bort alla tider man hela tiden måste passa, allt skolarbete som ska göras och alla sysslor som hör till när man bor ensam...



Bild från i våras, då jag och Simon hade en mysig badstund hemma på Vretstavägen





Men om jag fick bestämma helt och hållet så skulle jag åka iväg på en "Spa-weekend" och bara njuta!! Tänk vad härligt, att bli ompysslad i en underbar omgivning fullproppad med harmoniska ljud, ljus och dofter. Och som pricken över i:t skulle jag ta med mig min livskamrat som jag delar allting med och som alltid står ut med mig. Hehe. Gud vad jag drömmer om en sådan här upplevelse - Nu på en gång! Fick jag chansen, skulle jag ta den utan tvekan. Men nu är det så mycket annat som ska göras... Det är fullt upp hela hela hela tiden! Det tar verkligen på en...

Nu ska jag fortsätta drömma mig bort ett tag.. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback